مهربانی

ساخت وبلاگ

در حالي که احتمالاً شنيده ايد که نماد 25 سال ازدواج نقره است يا 50 سالگي با طلا جشن گرفته مي شود، آيا مي دانستيد که براي هر سال ازدواج گل هاي سالگرد ازدواج وجود دارد؟ اگر مي خواهيد سالگردي را جشن بگيريد، رابطه شکوفا شدن خود را با گل مربوطه آن جشن بگيريد.

image-20220830192213-3.jpeg

سالگرد ازدواج، بهانه‌اي است که به همسر خود بگوييد چقدر برايتان اهميت دارد. بدين منظور مي‌توانيد کادو سالگرد ازدواج، خريداري نموده و يا تنها با خريد گل سالگرد ازدواج اين موضوع را به او يادآور شويد.
جشن سالگرد ازدواج يکي از جشن‌هاي محبوب ميان زوجين، بوده و است. زوجين، به ويژه در سال‌هاي ابتدايي پس از ازدواج، سالگرد ازدواج خود را جشن مي‌گيرند و به اين طريق و با خريد هديه‌اي، علاقه خود را به يکديگر ابراز مي‌کنند.

 

اولين سالگرد: ميخک

به دليل جواني و شکوفايي کامل ميخک ها، از ديرباز براي نشان دادن عشق جوان و پرشور استفاده مي شده است. و هيچ چيز نمي گويد عشق جوان و پرشور مانند تازه ازدواج کرده ها! سال اول ازدواج يکي از هيجان‌انگيزترين زمان‌هاي زندگي يک زوج است، به همين دليل معمولاً به آن «مرحله ماه عسل» مي‌گويند.

دومين سالگرد: کيهان

در سال دوم ازدواج، زوج‌ها درک عميق‌تري از آنچه ازدواج واقعاً مستلزم آن است، پيدا مي‌کنند. مرحله "ماه عسل" احتمالاً به پايان رسيده است و زمان رشد عالي (هم با هم و هم به صورت فردي) و تفاهم است. زيبايي شديد Cosmos عشق يک ازدواج جوان را کاملاً به تصوير مي کشد.

سومين سالگرد: آفتابگردان

درست مانند ساقه محکم گل آفتابگردان ، ازدواج در سومين سالش پايه و اساس محکمي دارد. گل آفتابگردان، که هميشه رو به خورشيد است، نشان دهنده چالش هايي است که زن و شوهر قبلاً بر آن غلبه کرده اند و زمان هاي روشن و شادي که در پيش است

 

 

راهنماي گل هاي سالگرد ازدواج بر اساس سال ها

خريد گل آفتابگردان

چهارمين سالگرد: شمعداني

شمعداني ها نشان دهنده گرد هم آمدن دو نفر در ذهن، بدن و روح هستند. در چهارمين سالگرد ازدواج، زوج ها واقعاً در نقش هاي جديد خود به عنوان زن و شوهر راحت شده اند.

پنجمين سالگرد: ديزي

اگرچه گل هاي مرواريد در نگاه اول مانند يک گل ساده به نظر مي رسند، ساختار و بافت آن ها فوق العاده منحصر به فرد و هيجان انگيز است. پس از پنج سال ازدواج، زندگي يک زوج ممکن است عادي يا پيش پا افتاده به نظر برسد. با اين حال، درست مانند يک گل مرواريد، هنوز هم شگفتي هاي زيادي براي کشف باقي مانده است. ديزي همچنين براي نشان دادن وفاداري و "عشق هميشگي" استفاده مي شود.

 

 

ششمين سالگرد گل زنبق

گل زنبق بلند، باريک و زيبا، گل سنتي ششمين سالگرد ازدواج است. اين گل هاي سفيد زيبا اغلب در بسياري از دسته گل هاي عروس يافت مي شوند زيرا نماد عشق هستند. پس چه راهي بهتر براي نشان دادن قدرداني خود از شريک زندگي خود پس از شش سال ازدواج با چند نيلوفر بي نظير؟ نشان دهنده روشي است که عشق شما به يکديگر رشد و توسعه يافته است.

هفتمين سالگرد - فريزيا

فريزيا يک گل معطر شگفت انگيز با رنگ هاي مختلف است و براي نشان دادن هفتمين سالگرد ازدواج مناسب است. در حالي که فريزياها داراي معاني مختلفي هستند ، بسته به رنگ آنها، به طور کلي نماد اعتماد، تفکر، دوستي و شيريني است که دقيقاً همان چيزي است که در يک ازدواج شاد مي خواهيد!

هشتمين سالگرد - کلماتيس

در هشتمين سالگرد، بدون شک شما و شريک زندگيتان به اندازه دو دزد ضخيم هستيد! شما محرمان يکديگر هستيد و پيوندي فوق العاده قوي داريد که همچنان قوي تر مي شود. به همين دليل است که گل کلماتيس صورتي و بنفش دوست داشتني گل سنتي امسال است زيرا نشان دهنده پيوند دو ذهن است.

منبع :  https://www.hamshahrionline.ir/news/701922/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%87%D8%A7

https://issuu.com/marriotkeziah3
https://www.twitch.tv/marriotkeziah3
https://www.openstreetmap.org/user/MarriotKeziah3
https://www.tripadvisor.com/Profile/marriotk
https://www.4shared.com/u/H9qHLucZ/MarriotKeziah3.html
https://www.zillow.com/profile/MarriotKeziah3
https://www.indiegogo.com/individuals/30075076
https://www.mixcloud.com/MarriotKeziah3/
https://www.sbnation.com/users/MarriotKeziah3
https://hubpages.com/@marriotkeziah
مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 165 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:52

تصاوير گوگل Google Images

تصاوير گوگل بخشي از موتور جستجوي گوگل است. اين گسترده ترين جستجوي تصوير در جهان با ميلياردها تصوير و بيش از يک ميليارد جستجو در روز است.

 

نتايج حاصل از نمايه Google Images را نيز مي توان در نتايج جستجو (SERP) جستجوهاي وب ادغام کرد. تصاوير گوگل براي بهينه سازي موتورهاي جستجو مرتبط هستند زيرا رتبه بندي خوب در نمايه تصوير مي تواند به افزايش ديد سئو و ترافيک وب سايت کمک کند.

 

توسعه تصاوير گوگل

 

موتور جستجوي تصوير گوگل در سال 2001 راه اندازي شد. با حدود 250000 گرافيک نمايه شده، با اندازه امروز فاصله زيادي داشت. اما ذخيره داده هاي تصويري از زمان معرفي آن به شدت افزايش يافته است، به طوري که تنها 9 سال بعد بيش از يک ميليارد تصوير در اين فهرست وجود داشت.

 

در تئوري، گوگل مي‌تواند هر تصويري را که در يک وب‌سايت منتشر شده است ايندکس کند. بنابراين، تعداد تصاوير در موتور جستجو با هر گرافيک آپلود شده در وب سايت مهدي نجاري افزايش مي يابد.

 داده هاي مربوط به حجم واقعي پايگاه داده تصوير گوگل ضعيف است، زيرا اين گروه هيچ ارقامي رسمي را گزارش نمي کند. شاخص تصوير در سال 2010 در حال حاضر بيش از يک ميليارد عکس را شامل مي شد و اين تعداد احتمالاً در اين مدت دو برابر شده است.

 

گوگل از زمان معرفي موتور جستجوي تصاوير خود، به طور مداوم اين محصول را براي کاربران گسترش داده است. با اين حال، جستجوي تصوير در ابتدا نسبتاً "ناديده گرفته شد" و تنها چند ويژگي و گزينه هاي سفارشي سازي را ارائه داد.

 سرانجام در سال 2009 يک به روز رساني بزرگ براي عملکرد جستجو انجام شد، زماني که هم طرح و هم عملکرد تنظيم شدند.

 

يک گام مهم در توسعه جستجوي تصوير گوگل، معرفي به اصطلاح "جستجوي معکوس" در سال 2011 است. از آن زمان، کاربران مي توانند با وارد کردن يک URL يا با بارگذاري مطالب تصوير، تصاوير مشابه را جستجو کنند.

 

از سال 2012، Google Images گزينه‌هاي فيلتر متعددي دارد، از جمله فيلتر «جستجوي ايمن» که مي‌تواند مطالبي را که براي خردسالان قابل اعتراض است از نتايج فيلتر کند.

 

توابع جستجوي تصوير گوگل

 

جستجوي تصوير گوگل مانند جستجوي معمولي گوگل عمل مي کند. کاربران عبارت جستجوي خود را در شکاف جستجو وارد کرده و با کليک بر روي دکمه ذره بين جستجو را آغاز مي کنند.

 

  • ابزارها: در بخش "ابزارها"، کاربران مي توانند نتايج را بر اساس اندازه، رنگ، نوع، زمان و حقوق استفاده مرتب کنند. اين مزيت را دارد که هنگام تحقيق روي تصاوير مي توان به سرعت يک پيش انتخاب انجام داد. با فيلتر کردن بر اساس حقوق استفاده، به عنوان مثال. ب. روزنامه نگاران يا کپي رايترها مي توانند مطالب تصويري احتمالي را جستجو کنند تا محتوا را تنها با چند کليک غني کنند.
  • اندازه هاي نمايش: نتايج جستجو را مي توان با اندازه هاي تصوير مربوطه در ناحيه ابزارها نمايش داد.
  • جستجوي معکوس: کاربران مي توانند با آپلود فايل هاي تصويري خود يا با وارد کردن URL تصوير، مطالب مشابه تصوير را بيابند. اين تابع همچنين براي کشف سرقت ادبي احتمالي مناسب است. پيش نياز اين است که تصاوير ناقض کپي رايت نيز توسط گوگل ايندکس شده باشند.
  • گروه بندي: گوگل هنگام وارد کردن عبارات جستجو، گروه هاي تصويري مناسب را پيشنهاد مي کند. به عنوان مثال، کاربران مي توانند تصاوير يک ميز را جستجو کنند و موتور جستجو پيشنهادات بيشتري مانند "تصوير کليپ ميز" يا "ميز ناهار خوري" را ارائه مي دهد. نتايج مربوطه قبلاً در آنجا گروه بندي شده اند.
  • تصاوير محصول: اگر از جستجوي تصوير در تلفن هوشمند خود استفاده مي کنيد، نه تنها بازديدهاي جستجوي ارگانيک را دريافت خواهيد کرد، بلکه بازديدهاي جستجويي که با تبليغات پولي از Google Shopping به عنوان "محصول" علامت گذاري شده اند نيز دريافت خواهيد کرد.

 

چرا Google Images براي بهينه سازي موتور جستجو مهم است؟

Google Images همچنين نقش مهمي در بهينه سازي موتورهاي جستجو دارد. زيرا تصاوير ايندکس نه تنها در خود جستجوي تصوير، بلکه در بازديدهاي جستجوي ارگانيک نيز نمايش داده مي شوند.

اين به وب‌سايت‌ها اجازه مي‌دهد تا وقتي کاربران بر روي تصاويري که در موقعيت‌هاي بالاي SERP ظاهر مي‌شوند کليک مي‌کنند، ترافيک بيشتري دريافت کنند. در عين حال، بهينه سازي تصوير به افزايش ديد در جستجوهاي وب کمک مي کند.

 

الزامات بهينه سازي تصاوير

 

براي اينکه وب مسترها و سئوکاران بتوانند با تصاوير به رتبه هاي خوبي دست يابند، الزامات خاصي لازم است. در اينجا به برخي از آنها اشاره مي کنيم:

 

  1. نام فايل: براي کسب رتبه خوب در جستجوي تصوير گوگل، گرافيک ها بايد واضح و با کلمه کليدي مناسب نام گذاري شوند.
  2. جاسازي: اگر تصوير در يک زمينه کل نگر جاسازي شود، مي تواند مزايايي در پيچک ها داشته باشد.
  3. کيفيت: کيفيت تصوير بالا همچنين منجر به رتبه بندي بهتر در جستجوي تصوير مي شود.

 

انتقاد از تصاوير گوگل

 

از آنجايي که Google Images پس از کليک بر روي يک نتيجه يک تصوير کوچک نشان مي دهد و ديگر مستقيماً به منبع تصوير هدايت نمي شود، بسياري از وب سايت ها ترافيک خود را از دست داده اند. زيرا کاربران ديگر مجبور نيستند صفحه مورد نظر را براي ديدن کامل تصاوير فراخواني کنند، بلکه مي توانند مانند گالري تصاوير از طريق Google Images کليک کنند.

 

در عين حال تصاوير ديگري و مشابه پيشنهاد مي شود تا امکان بازديدکنندگان جديد از طريق Google Images به ميزان قابل توجهي کاهش يابد.

 

http://sqworl.com/3p64wp

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/1605376/

https://www.webtalk.co/n/43678317

https://qr.ae/pvu0s6

https://cascade.org/node/6585?page=7#comment-75090

https://www.rohwrestling.com/content/who-deserves-shot-roh-world-tv-title?page=130#comment-129146

http://mail.party.biz/forums/topic/102196/dordle-best-puzzle-game-in-this-year/view/post_id/501766

http://arsiv.csgb.gov.ct.tr/BASIN-VE-HALKLA-%C4%B0L%C4%B0%C5%9EK%C4%B0LER/KAMU-SPOTLARI/emodule/12161/eitem/4515#.Yu9S8nZBzrf

https://tore-dahl.23video.com/copenhagen-images-architecture-3-1

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 134 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:51

شاخص نمود رنگ

 

(مخفف Color Rendering Index) يا شاخص نمود رنگ، معياري براي اندازه گيري اندازه نور لازم به صورتي که چشم انسان بتواند رنگ نور را تشخيص دهد مي باشد. اين شاخص بيان مي کند که طيف نور تا چه اندازه از طيف هاي رنگي را در خود جاي داده است.

ساختار چشم انسان به گونه اي است که بتواند با بکارگيري نور خورشيد رنگ هاي متفاوت اشيا را تشخيص دهند. در نتيجه بهترين شاخص نمود رنگ براي چشم انسان نور خورشيد است. شاخص نمود رنگ عددي بين صفر تا صد تعريف مي شود که بهترين حالت آن عدد ??? براي نور خورشيد و نوري که در آن تشخيص هيچگونه رنگي ممکن نباشد با عدد صفر مشخص مي شود. خورشيد داراي طيف نور کاملي است و در نتيجه امکان ديدن همه رنگ ها در نور خورشيد وجود دارد.

 

بايد توجه داشت که همه نور هاي سفيد يکسان نيستند. بسياري از لامپ هاي اطراف ما کيفيت نور نامطلوبي دارند.  در کاربردهايي که ظاهر و شکل اشيا اهميت دارد نبايد از کيفيت نور نامطلوب چراغ ها چشم پوشي کرد. کم بودن شاخص نمود رنگ موجب مي‌شود مخاطب از ديدن رنگ واقعي اشيا محروم شود.

ممکن است تا به حال به فروشگاهي رفته باشيد تا لباس بخريد اما به سختي متوجه رنگ واقعي آن شده باشيد.  در بسياري از فروشگاه ها، گالري هاو موزه ها از چراغ هاي ال اي دي با کيفيت که شاخص نمود رنگ  بالايي دارند استفاده مي شود به خوبي اشيا و کالاهاي موجود را ببيند چراغ هاي ال اي دي با شاخص نمود رنگ بالا در صنايع مختلفي مانند صنايع نساجي و نيز در بيمارستان ها به کار مي رود. چراغ هاي ال اي دي با کيفيت و ببر علاوه بر کاهش مصرف برق و طول عمر طولاني، داراي شاخص نمونه رنگ بالايي هستند که آنها را جهت نورپردازي محيط هاي گوناگون ايده آل مي سازد.

ادامه مطلب در سايت

منبع :

https://v.ht/RQD4M

https://cutt.ly/qLkffL5

   https://did.li/CcwCN

 

https://www.ted.com/profiles/36173771

https://www.behance.net/travisroisin

https://travisroisin4.livejoual.com/profile

https://www.quora.com/profile/Travis-Roisin

https://issuu.com/travisroisin4

https://www.twitch.tv/travisroisin4

https://www.openstreetmap.org/user/TravisRoisin4

https://www.tripadvisor.com/Profile/TravisRoisin4

https://www.4shared.com/u/5ahrExsH/TravisRoisin4.html

https://www.zillow.com/profile/TravisRoisin4

https://www.indiegogo.com/individuals/29609333

https://www.mixcloud.com/TravisRoisin4/

 

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 137 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 4:15

لینک دوستان

خبرنامه